Om dagen..

Hade stalltjänst imorse och red ut med Jennie direkt efter som jag skrev imorse. Skrittade mycket på asfalt blandat med lite klättring i backar. Dessan pustade lite när vi hade skrittat en lång stund så trodde hon hade blivit trött.
Men vi tyckte att de kunde få galoppera lite ändå. Och fel som jag hade! Direkt när jag gjorde galoppskänkel stack hon iväg, gud vad kul hon tyckte det var! Så nej trött var hon inte ;)
 
Sitter nu hos mormor och morfar med mamma och syster. Stannar här tills imorgon! Ikväll ska vi provsmaka lite julmat, och imorgon ska vi baka pepparkakor. Tradition som vi gör varje år och jag tycker fortfarande det är lika kul :D
 
Ikväll går alla mina tankar till Alicia, vars hennes hyrhäst Joylight gick bort idag. Bara 11år :(
Nu galopperar Joylight på de eviga gröna ängarna i Trappalanda. Så sjukt sorglig när sånt händer!
 
0 Kommentarer till "Om dagen.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: