Resultat från tävlingen + bilder

Resultatet blev både bra och dåligt.
I 80cm flöt allt på, men jag var så nervös så jag fick hjärnsläp och hoppade fel hinder. Blev utesluten!
 
Så sjukt besviken på mig själv.. Hästen gjorde som jag bad henne att göra, bara att jag styrde mot fel hinder..
 
På framhoppningen till 90cm gick allt skit, Dessan var trött och jag frös för det regnade hela dagen så jag var dyngsur. Hade ingen känsel i varken ben eller armar så eftergiften blev som det blev. Inne på banan gick allt bättre, det gick inte så fort och det blev några helikopter hopp för jag inte kunde hålla om riktigt och ge ordentlig eftergift pga tappad känsel. Men vi fick in alla omhoppningssvängar och slutade på en tredje plats :D Jag som alltid velat haft en gul eller en grön rosett! 
Grym häst som alltid ställer upp. Så nöjd över henne! Bästa hästen <3
Duchesse gjorde som hon skulle, bara jag som kunde prestera bättre :/
 
Aja nya tag! Men nu är vi på gång igen.
 
0 Kommentarer till "Resultat från tävlingen + bilder"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: