Trött tjej ;)

Dessan gick helt OK på dagens dressyrträning. Vi delade upp ridhuset i 2 st kvadrater med en kon i varje fyra hörn. Så hela passet gick ungefär ut på att vi skulle rida dem i hörnen, tänker faktiskt inte på det ibland. Men nyttigt var det! Vi provade alla gångarterna, traven tyckte jag var svårast.
Sen minskade vi och ökade volter i trav och galopp. Dessan tyckte det var lagom jobbigt :) Lite då och då slängde hon med huvudet, men annars var hon duktig lilla divan ;)
 
Nu har jag suttit och gråtit till The Last Song! Sett den en gång innan men det var så länge sedan att jag tyckte det var dags att se den igen. Så sjukt underbar, men samtidigt sorglig. Ungefär 40min satt jag och grät, så jag nu är jag ganska utmattad och har inga tårar kvar.
Ska strax gå och sova, så seya! Tomorrow it´s friday! :D <3
 
1 Kommentarer till "Trött tjej ;)"
Postat av: Annika

Fin bild :)

Svar: Tack :D
Siri Andersson

URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Datum: 2012-11-23 / Klockan: 10:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: