Dagens ridtur!

Idag följde jag och Dessan med mamma, pappa, mormor, och morfar ut i skogen och letade svamp.. Eller tja följde med, fast höll oss ut vägen lite så vi inte skulle trampa ner svamparna haha!
I början var Dessan superduktig, kunde stå stilla en lång stund när de andra skulle längre in i skogen och leta. 
Men sen kom två hästar förbi och Dessan ville följa med. Så vi "bråkade" lite grann, men jag vann :) Tyvärr var hon taggad och ville skynda sig resten av rundan. I slutet fick hon springa av sig lite och det älskade hon! :D
 
Imorgon ska hon få vila för jag ska titta och fota Jennie när hon ska tävla, 70 och 80cm. 
Håll tummarna alla! :D
 
Två bilder från dagen:
 
 
Är inte Dessan den vackraste hästen som finns? I mina ögon har hon alltid varit det 
1 Kommentarer till "Dagens ridtur!"
Postat av: tufs

Ni hetade svamp med morfar var Duchesse rädd för mormor.

Svar: Nej Duchesse funkade bra med mormor :)
Siri Andersson


Datum: 2012-10-06 / Klockan: 21:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: