Every step I take hurt someone

Mobilen dog strax efter skolan så jag hann inte göra några inlägg.

Efter skolan gick jag hem till farmor och farfar :) Det var tänkt att jag skulle plugga där, men det slutade med att jag somnade i soffan haha.. Gammal vana!
Vid 17 körde farfar ner mig till stallet. Hoppträning med kära Dessan <3
Vi hoppade många linjer, bl.a. Trekombination. Jag älskar att hoppa kombinationer. Måste vara min favorit när det gäller hinder!
Hursomhelst, det gick väldigt bra! I början gick det lite sämre, jag kom före henne på hinder och jag lät inte riktigt henne galoppera. Dessan gillar att hoppa med fart! ;) Men i slutet gick det super, en bana på 90cm var ett bra avslut på träningen.

0 Kommentarer till "Every step I take hurt someone"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: