I'll be crying out your name!

Egentid i sängen med en hästtidning och lite snacks ;) höstlovet är underbart, precis vad jag behöver även fast jag har blivit riktigt förkyld..

Dessan är motionerad, red med Amanda och Jessica. Det var svinkallt och börjat skymma, så vi red bara gula huset. Vi skrittade nästan hela tiden, bara en kort kort trav och galopp.
Hästarna var uppjagade, trodde de såg en massa läskiga saker i skogen.
Samma med deras ryttare. Jag är mörkrädd så jag blev småtträdd när Dessan hoppade till. Amanda var nog värst haha, och skrämde upp oss andra ;)

Nu är det dags för tv nästan hela kvällen. Söndagskvällarna är då alla bra program går på tv :D

0 Kommentarer till "I'll be crying out your name!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: