Tandläkarkontroll CHECK!

Tandläkarkontrollen gick bra, men jag MÅSTE ha tandställning! Tycker både jag och tandläkaren. Det var därför vi åkte till Sölvesborg tandvård, för att kolla om jag behöver det. Jag har korsbett och överbett! 
Så vi ska dit om 5 veckor igen och röntga tänderna och då ska jag även bita i någon lera. Sen i vinter börjar behandlingen. Och så behöver jag dra ut minst 1 tand, usch!!! Jag som har så låg smärttröskel...
 
Har tittat på lite julklappar till en del av vännerna som jag tänkte beställa :D Finns det något som är roligare än julen och handla julklappar? Inte enligt mig!
Pluggandet är klart, och nu ska jag ha lite egentid genom att titta på The Avengers. Inte sett den innan men hört att den ska vara bra :)
 
 
0 Kommentarer till "Tandläkarkontroll CHECK!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: