Vad är det med mig?

Varit hela dagen i folkets hus, någon idéverkstad. Inte världens roligaste, men slapp skolämnena i alla fall!

Min kropp vill inte riktigt som jag idag. Den mår inte bra fysiskt! Och då kan jag säga att inte jag heller mår bra. Men det beror nog på att jag har haft det jobbigt i helgen. Först var vi på "fest" fredag kväll så sov inte mer än 6 timmar den natten, och på söndag hade jag stalltjänst så sov inte mer än 5 och en halv timme där.
Så jag följde med pappa och syrran till badhuset. Så jag simmade några längder, badade bubbelpool, drack en energidricka och bastade en stund.

Så nu är jag redo för att plugga, tror jag? xD

0 Kommentarer till "Vad är det med mig?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: