10 saker ni kanske inte visst om mig

1. När jag blir nervös biter jag mig i läppen xD
2. Har smakat alkohol, men jag varken dricker eller röker.
3. Vill bli lågstadielärare när jag är vuxen, så funderar på att gå Barn och Fritid på gymnasiet.
4. Älskar att campa! Vara på en camping med husvagnen eller tälta mitt ute i skogen spelar ingen roll. Att vandra tycker jag också är skitkul :D
5. Jag får otroligt lätt dåligt samvete!
6. Har väldigt lätt för att planera saker långt i förväg ;)
7. Tycker mer om att ge än få.
8. Jag gillar att stå i köket och laga mat eller baka, men då ska jag göra det SJÄLV annars blir det inte rätt! xD
9. Jag tål inte broccoli! xD Skojar bara, men jag äter verkligen INTE det, kommer nog aldrig lära mig det heller...
10. Jag är jätte mörkrädd! På sommaren kan det gå, men nu på hösten/vintern är jag verkligen rädd. Är det för mörkt får antingen mamma, pappa eller syrran följa med ut xD
 
0 Kommentarer till "10 saker ni kanske inte visst om mig"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: