Back on track :D

Nu är jag pigg och kry igen :D Vilket betyder att jag kommer blogga mycket mer..
Sover bättre och huvudvärken är borta.
 
Idag är jag speciellt glad! För nu är Duchesse och jag back on track igen :D Hon var så underbart duktig idag ♥
Det har gått lite sämre för oss ett tag, men idag gick det superbra!
Hoppade olika övningar. Första var att vi skulle komma på en linje på lång sidan: först två studs, ett galoppsprång till en oxer och sen två galoppsprång till ett räcke. Vi kom bra alla gånger!
Sen skulle vi hoppa som en båge med 3 hinder och 5 galoppsprång emellan. Här gick det med bra, men ibland drog hon iväg lite så vi kom på 4 galoppsprång. Kul att hon är på hugget i alla fall.
Jag är superduper nöjd idag
 
Svårt att förklara övningarna, men jag ritar dem tills imorgon och lägger ut dem :)
0 Kommentarer till "Back on track :D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: