Bortskämd

Jag kan säga att jag verkligen inte är bortskämd!
Jag får absolut inte allt jag pekar på... Bara för att mamma och pappa köper grejer eller ger pengar till mig ibland, betyder inte att jag inte betalar något själv. Jag köper ofta saker till mog själv, ska man inte göra det när jag får månadspeng eller?
Och för att jag får skjus överallt, är för att jag behöver det och det vet mamma och pappa. 
Vi pratade igenom detta med moppe, och de ville inte riktigt att jag ska köra på stora vägen ända till stallet. Det accepterar jag! Men då är de beredda på att få köra mig när jag behöver ner dit eller någon annanstans, det accepterar dem. Så jag kan säga att jag är absolut inte bortskämd!
 
Så är jag uppfostrad, och det tycker jag är superbra :) Nu när jag har blivit lite äldre har jag fått lära mig att hålla i pengarna och lära deras värde. Så att jag inte får problem som vuxen. Så det är ju DEM som HJÄLPER mig, inte för att jag ber om det. De vill!
Stort creed till dem 
0 Kommentarer till "Bortskämd"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: