Dessan igår :D

Hoppträningen gick hyfsat igår. Dessan var underbar, det var bara jag som inte riktigt var med!
Jag var lite yr i huvudet när jag red, sen så hade fått något i ögat så tårar rann från det hela tiden. Vilket drog ner på synen lite. Men allt gick bra! :)
 
I början var Dessan riktigt lat så jag fick jobba ordentligt, men när vi väl började hoppa piggnade hon till och allt flöt på :D
Vi red liksom som en åtta, och sen framåt slutet lade vi till två oxrar. Själv tycker jag att övningar är MYCKET roligare än att hoppa bana. Så denna lektionen tyckte jag var superkul!
 
Det är lättare att visa så jag försökte rita lite hur banan såg ut :
 

Lite bilder på Dessan som jag tog innan träningen kommer strax :D
1 Kommentarer till "Dessan igår :D"
Postat av: Mamsen

Ser nästan ut som nåt Mattis skulle ha ritat;-)

Svar: haha du vet att inte jag är bra på bild ;)
Siri Andersson


Datum: 2012-09-21 / Klockan: 13:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: