Helgen med hästarna!

Igår regnade det hela rundan! Började spöregna när vi red iväg.. Samma som förra helgen! Var helt dyngsur närjag kom hem. Som tur var blev jag inte förskyld, än..
 
Idag så var jag i stallet hela dagen, från 8-15 ungefär. Blev klara vid 10 så jag åt frukost i stallet xD Sen skulle jag rida med Alice, Alicia och Jennie så vi gick upp och hämtade hästarna. Och Alice skulle rida Maggan, och den förbannade hästen skulle inte fångas. Vi höll på att försöka få tag i henne 1½ timme tills vi tillslut gav upp.. 
Det slutade med att jag, Jennie och Alicia res ut. Alice brydde sig inte om det.
 
Vilken dag! Så jobbig.. Nu tar jag det lugnt så mycket jag bara kan! Alla läxor är gjorda :D
0 Kommentarer till "Helgen med hästarna!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: