Hemma igen!

Hemkommen efter en rolig och lärorik ute i skogen vid Moholmen :) Det har varit kallt, svettigt, jobbigt och förskyldningen har blivit värre men det var verkligen värt det! Vad jag lärde mig mycket..
Roligast var ju eldningen, jag fick prova att få fyr på olika saker och se om de brinner! Och lekt mycket har jag gjort, kände mig som 8år igen :D Sovit i vindskydd i 2 nätter så det känns rätt skönt att komma hem till sin egen säng, dusch och fräsch toalett var underbart xD
Men jag vill säga att det var sjukt kul! Jag har lärt mig massor, och nästa kurs som är efter jag fyllt 18år går jag gärna på :)
 
Tack snälla mamma som hjälpte mig med hemkunskapsläxan när jag kom hem och har hjälpt mig att beställa lite snygga grejer till iphonen. Vi räknade att det ska komma på Tisdag, så ni får se bilder då på det jag har köpt/fått ;)
Tack mamma ♥
 

0 Kommentarer till "Hemma igen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: