Äntligen funkar blogg.se !

Börjar bli förbannad på denna bloggportalen..
 
Ni har i alla fall inte missat något viktigt!
Idag har jag fått åka moppe :D Följde med Emily hem efter skolan ett par timmar. Herregud vad fint de bor! Lugnt mitt drömhus, har alltid velat bo i ett stort hus ute på landet.
Vi tittade på en film, The son of no one och fikade. Blev inte mycket kollat av filmen då vi hade tjejsnack hon och jag. Gillar verkligen när vi har det för vi gillar typ samma sak.
Klockan 17 skjutsade Emily mig på moppen till stallet igen, möte.. Skulle gå igenom dressyrprogrammet vi måste rida på Pay and Ride nästa vecka.
Jag kommer både rida LC:1 och LB:1 då. Inte min och Dessans grej, men alltid kul att testa något nytt.
 
Ska nu lägga mig och kolla en film på datorn innan jag somnar, Älska mig tror jag det blir. För att vara en svensk film är den riktigt bra och gripande. 
Pratar även med en vän som har det lite jobbigt just nu. Försöker ge henne tips och så!
 
Imorgon är det nationella i Engelska hela förmiddagen.. Usch! Och på eftermiddagen ska jag ta min andra spruta.. Usch!
0 Kommentarer till "Äntligen funkar blogg.se !"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: