Är hos farmor och farfar..

De kommer nog hem om någon timme.
Ikväll är det pay and ride och det känner jag mig taggad till. Ska bara läsa på programmen lite mer. Idag har jag bestämt att det får gå som det vill. Första gången och varken jag eller Dessan är dressyr fantaster ;)

Jag har haft det supertrevligt hos Emily. Jag fick vara med henne på skrivarcirkeln igår, och nu har jag verkligen fått upp intresset av att skriva. Har börjat på en ny berättelse, fick lite hjälp av Emily. Första gången jag skriver något annat än fantasy. Ska bli spännande att se hur den blir.
Efter sommaren om allt funkar kanske jag också börjar på skrivarcirkeln, vem vet ;)

Nu ska ja sätta mig och skriva lite till!

0 Kommentarer till "Är hos farmor och farfar.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: