Blogg.se funkar fortfarande inte på iPhonen :(

Men jag hade det jättetrevligt hos Elin! Konstigt nog var vi så trötta efter vi tittat på Snowwhite and the Huntsman att vi gick och lade oss, klockan var då bara 11. 
Åkte hem redan vid halv 12 för jag hade en del att göra här hemma. Började med att städa mitt rum, och när det var klart gick jag ut till kaninerna och städade hos dem. Syrran var sjuk så jag tog hand om hennes kanin också.
Mattis kom inte idag pga syrran fick feber imorse. Tycker synd om min lillasyster :(
 
Har precis kommit hem från mormor och morfar. Gud vad mycket gott jag har ätit! Frossat hela helgen ;)
Ska ställa klockan tills imorgon. Ska upp tidigt för att gå ut och powerwalka en lång runda. Känns bra att börja dagen så :)
Dessan ska även få ut en långtur i skogen. Direkt efter det ska jag på massage hos Martina, stora planer kommer även diskuteras! 
På förmiddagen ska jag dammsuga och dammtorka mitt rum. Det är planer för morgondagen!
 
Hur ser er morgondag ut? Vad ska ni göra den sista dagen på veckan?
0 Kommentarer till "Blogg.se funkar fortfarande inte på iPhonen :("

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: