En vanlig måndag, eller inte?

Det började som vanligt, dagen rullade på som vanligt. Kroppen var fortfarande trött efter massagen igår så jag försov mig nästan. Hann inte sminka mig eller något sånt, så jag gick en hel skoldag utan det och överlevde ;)
Nej men jag har faktiskt börjat att använda smink så lite som möjligt. Mina ögon blir glada då!
 
Fick även veta att jag kom in på Barn och Fritids programmet på Nordenberg. Så det är där jag börjar efter sommaren! Har även valt ridning som idrottsval bara för skojs skull ;)
Kul att jag kom in på mitt första val. Tror denna linjen kommer passa mig bra!
 
Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen. Imorgon har jag nationella direkt på morgonen.. Usch! Men det är bara att bita ihop. 
 
 
0 Kommentarer till "En vanlig måndag, eller inte?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: