Glömde iPhone laddaren hos farmor och farfar igår..

Så därför det inte blev någon bloggning varken igår eller i förmiddags. Vill spara batterier så mobilen orkar hela skoldagen :)
 
Hoppträningen gick hyfsat igår. Jag måste forfarande tänka på att vänta ut språnget, inte hoppa före henne. 
Dessan var otroligt stark, det var varmt och hon blev snabbt trött. Nästan skavde hål på handskarna. 
Men när det blev högre skärpte vi oss båda och hela rundan blev bra utan konstigheter.
 
Så skönt med fredag! Skolveckan har varit sjukt jobbig, två nationella prov 2 dagar i rad och mycket drama. Men nu kan jag sätta mig ner och andas.
Mamma och syrran är fortfarande sjuka så jag var och "veckohandlade". Ska även dammsuga köket innan jag är ledig ;) Fast det tar jag lite senare! Vill ta det lugnt lite först.
 
Ikväll ska jag ut och äta med tjejerna. Kinamat blir det denna gången! Ska bli trevligt, och jag håller er uppdaterade :D
 

0 Kommentarer till "Glömde iPhone laddaren hos farmor och farfar igår.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: