Helt slutkörd igen..

Skolan har varit dötrist!!!!! 
Gjorde de nationella proven, sen var det dötid i princip resten av dagen..
 
Men jag hann med att göra mycket när jag kom hem. Mamma är sjuk så jag cyklade och handlade lite saker vi behövde. Bakade vårt supergoda GI-bröd, som jag har ätit nu idag.
Powerwalkade 40min en runda som inehöll en hel del uppförsbackar så det känns lite i benen nu efteråt.
Kaninerna sitter nog nu och mumsar på sin kvällmat. Jag kan tro att de bara slappat och solat idag ;)
 
Nu ska jag krypa ner under en filt och kolla på en massa klipp på The Janoskians innan det är läggdags. De killarna är bara för roliga!
 
                                       
0 Kommentarer till "Helt slutkörd igen.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: