Hemma från stallet..

Skulle tro att Dessan är inne i brunstperioden. Huggde efter mig mesta av tiden, och ville inte alls lyssna på mig från marken. Dumma häst!
Hopp provet gick bra, blev helt klart godkänd. Inga stopp eller rivningar, och rättade till galoppen efter hindret.
Men hon var otroligt seg och stark.. Kanske också ha att göra med att hon brunstar??
Jag var även godkänd på teori delen :)
Ett prov kvar, dressyr provet. Hm, undra hur det ska gå? xD
 
Mamma varså sjukt snäll som gav kaninerna kvällsmat så jag slapp göra det när jag kom hem!
 
Har även anmält mig till en Pay and Ride den 30 April, rider LB:1. Alltid kul att testa något nytt!
 
 

0 Kommentarer till "Hemma från stallet.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: