Lovade ju er uppdatering ;)

Helgen har varit väldigt bra, men jobbig. Knäna värker så det är skönt att bara ta det lugnt nu :)
 
Igår hade jag stalltjänst. Upp klockan halv 7 och var i stallet till ca klockan 12, Dessan hade då hunnit ut en liten runda i skogen.
Hem och gjorde sig snabbt i ordning för kalas klockan 13. Min kära kusin Lova fyllde 8år :D
Sen klockan 7 åkte jag ner till stallet igen för att ge alla hästarna kvällsmat. Familjen hjälpte mig med!
 
Idag har kaninerna hopptränats och deras bur är städad. Tess är i toppform och vårkänslorna dök upp. Rullade sig och grävde i jorden. Det är min kanin det ;)
Framåt kvällen red jag ut en långritt med Alva och Maja. Det blev mycket galopp, vilket Dessan uppskattade mycket. Trodde hon skulle bli trött men gud så fel jag hade. Skötte sig så bra, även i galoppen saktade hon av så fort jag ville det.
Vi känner oss taggade till tisdag!
 
Nu så ska jag packa lite, ska gå extra länge i skolan imorgon så vi får vara lediga på tisdag. Efter skolan hänger jag med Emily hem och sover över. Ska bli kul :D
 

0 Kommentarer till "Lovade ju er uppdatering ;)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: