Öppnat fönstret till mitt rum..

Väntar in lite kyla i rummet, kan inte somna om det är för varmt ;)
 
Det blir rätt varmt där inne om syrran har legat i sängen hela dagen. Hon är på bättringsväga och ska till skolan imorgon. Hon får låna min säng, då det är den ända man kan se på tv från. Lyxigt!
 
Dagen var lika dryg som igår. 2 timmars nationella i SO, dötid i 1½timme och på eftermiddagen hade vi biologi och LÅNG matte..
 
Har varit på scoutmöte nu ikväll. Barnen fick prova att sätta upp tälten som vi ska ha på den stora hajken i slutet av Maj. Jag kan säga att jag själv inte var så bra på det haha. De fick även öva på sin teater som de ska spela upp nästa onsdag.
 
Nu är jag värd lite vila. Skärt upp det goa brödet jag bakade igår, liten skiva sallad och skinka på det. Mums!
 
Imorgon är det hoppträning för mig och Dessan, får väl se hur det går ;)
0 Kommentarer till "Öppnat fönstret till mitt rum.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: