Planer för veckan!

Måndag: Chill dag, gör inte så mycket mer än tar det lugnt när jag kommer hem från skolan.
 
Tisdag: Pluggdag, men ska gå upp till farmor och farfar och plugga där. På kvällen är det hopprov med Dessan :D
 
Onsdag: Pluggdag. Scoutmöte på kvällen!
 
Torsdag: Dressyrträning med Dessan <3
 
Fredag: Lugn dag, följer ev. med Elin till stallet om hon har frisknat till.
 
Lördag: Barnvakt hela dagen, lilla Mattis kommer hit :D Mamma passar honom när jag är i stallet. Dessan ska få sig en tur i skogen. På kvällen ska vi hem till mormor och morfar på middag. Även farmor och farfar kommer dit :)
 
Söndag: Dessan ska ut i skogen igen. Massage hos Martina för min del på eftermiddagen. Stora planer kommer även diskuteras! ;)
 

Hur ser er vecka ut? Jag är sån som gillar att planera veckan framför sig.
 
                  

 
0 Kommentarer till "Planer för veckan!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: