Skolveckan är över och jag växlar om för helg..

Dessan gick hyfsat bra på dressyrträningen igår. Första gången på året vi red ute i paddocken så en del av hästarna var lite tittiga. Men Dessan tittade inte alls på något, utan gjorde som hon blev tillsagd. Lite stel i väntervarvet, men framåt slutet släppte det.

Känns rätt bra inför tisdagen. Håller på att lära mig LC:1, för LB:1 kan jag sedan tidigare. Än en gång säger jag att det inte riktigt är våran grej, men man måste prova nya saker. Eller vad säger ni?
Elin och Jennie ska med rida LC:1, så jag ska be Elin filma båda mina klasser.

Jag är ju sån som planerar vad jag ska göra framöver. Så planerna för helgen ser ut såhär.
Dessan ska motioneras i skogen båda dagarna. Jennie är i Göreborg så jag ska rida med Alva och Lisa. Imorgon blir det bara en liten runda, och på söndag en lite längre.
Imorgon har jag stalltjänst, så upp klockan halv 7 imorgon bitti. Usch!
Min kära kusin Lova har fyllt 8år nu i veckan så vi ska åka och fira henne imorgon också.
På söndag är det lite lugnare. Jag ska plugga lite engelska, nationell uppsats på måndag.
Kaninerna ska hopptränas och deras bur städas.
Fullbokad helg men det gillar jag :D

Hur ser eran helg ut?

0 Kommentarer till "Skolveckan är över och jag växlar om för helg.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: