1 vecka kvar av sommarlovet..

Åkte med syrran hem till min moster och kusiner för att hälsa på ett par timmar. Jag låg för det mesta i deras soffa och vilade. Känns inte helt okej att göra det, men just då kändes det verkligen som jag hade feber. Mår bra nu dock! Hade i alla fall trevligt :)
 
Hann även med första hoppträningen med Dessan idag. Sjukt varmt för vi var inomhus, det regnade så mycket.. Men det gick bra, hoppade inget avancerat utan en mjukstart inför terminen. Dessan har börjat hosta mycket, började när jag red henne till Olofström i förgår.. Tycker så synd om henne.. Hoppas det inte är något allvarligt!
 
Har tvättat alla schabraken och lindorna idag som nu hänger på tork. Imorgon ska alla tre täckena tvättas. Allt ska vara rent och fint när terminen börjar ;)
1 Kommentarer till "1 vecka kvar av sommarlovet.."
Postat av: Tuva Andersson

Det var roligt att vara hos Lova och Mattis. Jag och Lova målade på sma koppar och fat. Vi målade aven äggkoppar:-)


Datum: 2013-08-14 / Klockan: 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: