Mörbultad i både kroppen och huvudet..

Jag har verkligen behövt den här bloggpausen över helgen. Hästarna tar mycket av min tid och gör även det fortfarande. Och jag behövde en avkopplade helg med familjen och inte känna MÅSTE. Men nu kände jag längtan efter att blogga igen :)

Från och med nu kommer jag bara rida en häst. Innan har jag både ridit Dessan och Cordiere. Men nu har Cordiere tappat en sko, så det blir bara Dessan imorgon. Onsdag blir det ett dressyrpass på banan, sen går hon på ridlägret torsdag och fredag. Förhoppningsvis rider jag någon annan då. Har jag tur har Cordiere fått en ny sko, annars rider jag någon annan.

Förutom hästarna rullar livet på som det ska. Skolan börjar närma sig vilket är väldigt tråkigt..
Men snart blir jag mörkhårig med röda slingor. Vet bara inte vilken dag än :)

1 Kommentarer till "Mörbultad i både kroppen och huvudet.."
Postat av: Tuva

Duchesse ser trött ut ;)


Datum: 2013-08-07 / Klockan: 20:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: