Nästan en helt vanlig onsdag?

Dagen började med att mamma, jag och syrran åkte till Sölvesborg för att bli fotograferade. Eller tja det var bara syrran och jag som skulle fotas. Det var kul! Ska bli spännande och se hur fotona ser ut sen :D

Ikväll har jag för första gången på nästan två månades ridit dressyrträning på Dessan. Det blev ett lättare pass för hästarnas skull. De har precis kommit igång efter ett långt sommarbete.
Dessan var fin idag. Höll oss mycket på volterna med många övergångar i alla gångarterna. Konstigt nog kändes hon bättre i vänstervarvet än i höger, vilket har varit tvärtom alla andra gånger. Jag har haft Dessan i över 2år och hon slutar aldrig förvåna mig :)
Jag och andra sidan var lite ringrostig. Det tar sin lilla tid att komma igång efter ett slappt sommarlov. Men det kändes bra att få jobba från hästryggen.
Efter träningen fick Dessan en skön dusch och springa ut i hagen till alla de andra kompisarna.

Jag har även bokat tid för klippning, färgning och slingning. Nästa torsdag händer en förändring ;)

0 Kommentarer till "Nästan en helt vanlig onsdag?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: