Nervös..

Ikväll är det sista natten för mig som ljusbrunhårig. Imorgon blir mitt hår mörbrunt och röda slingor åker i. Att jag är nervös är för att det kommer vara permanent, innan har jag bara tonat det. Men på något vis känns det bra :)
 
Idag har Emily varit här. Känns så skönt att bara kunna sitta och prata "tjejsnack" och slappna av, behövde verkligen detta. Blir så glad varje gång hon kommer :D
Vi satt och spelade spel med syrran, drömdejten och disney lär bli populärt i min familj ;)
Emily hade missat ett par avsnitt av Teen Wolf som jag tvunget ville att hon skulle se. Vi har samma smak när det gäller serier, men Teen Wolf är den bästa serien filmvärlden någonsin har gjort. Både Emily och jag är Team Scott, hoppas jag? ;)
Hur som helst började vi se halva The Mist. Herregud vad jag kan bli lättskrämd. Innan ens filmen hade blivit läskig skrämde Emily mig och jag skrek rakt ut. Ett gott skratt fick vi dock.. ! Nej men jag är verkligen lättskrämd, det är busenkelt att skrämma mig. 
 
Annars har jag och syrran suttit och skrivit prislappar på grejer vi ska sälja på loppisen på lördag. Jag tycker det är kul, och hoppas jag får lite pengar. Tänkte beställa lite nya böcker och kläder i slutet av Augusti.
Nu ska jag ta och skriva lite samtidigt som jag tittar på Breaking Dawn part 2, så sjukt länge sedan jag såg någon av Twilight filmerna. Inte SÅ stort fan av dem längre men så kassa är de inte!
 
 
0 Kommentarer till "Nervös.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: