Varit tre amazing dagar!!!

I torsdags var jag i favoritstaden och tittade på fotboll som jag skrev innan. Arenan älskade jag och jag längtar till att komma tillbaka dit igen :D

Igår var jag först och red Rasken. En stor brun häst, definitivt högre än vad jag är lång (jag är 175cm). Evigheter sedan jag behövde pall för att komma upp på en häst. Men han är hur snäll som helst.
På kvällen åkte jag och familjen till farmor och farfar. Mormor och morfar var också där. Hade en mycket trevlig kväll med god mat, roliga spel och skratt.

Idag har jag och familjen gjort en trip till Danmark. Jättemysigt och det vill jag gärna göra om! Handlade inte så mycket. Köpte hem nytt nagellack från Isadora, BB cream, lite skolsaker och en födelsedags present till syster. Kan inte lägga upp det hör då hon läser bloggen.
Hoppas ni alla har haft en bra torsdag, fredag och lördag. För det har jag ;)

Här är en bild på Rasken till er som inte vet hur han ser ut.

0 Kommentarer till "Varit tre amazing dagar!!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: