Det blev någon mer timme än räknat i stallet..

Riktigt tragiskt det som har hänt men jag tänker inte skriva det på bloggen. Det tycker inte jag är rätt!

Dessan blev superglad över att få komma ut i skogen. På den senaste tiden har hon varit så pigg och sprungit som att hon hade en geting i röven.. Tro mig det känns så! Men hellre att hon är pigg och glad än lat och trött. Hon blir trotts allt 23år efter årsskiftet. Men jag älskar lilla Dessan för den hon är! Min pigga fjantiga lilla häst <3
Som sagt var Dessan väldigt pigg i galoppen men när vi travade av började hon söka sig neråt. Duktiga häst!

Ska strax äta hemmalagad pizza med familla. Har satt igång 90210, fick andra säsongen av Ville och Emma i julklapp. Bästa serien ever!



2 Kommentarer till "Det blev någon mer timme än räknat i stallet.."
Postat av: tuva

Duchesse är gmal men pigg.


Datum: 2013-12-26 / Klockan: 18:27:09
Postat av: tuva

Och söt


Datum: 2013-12-26 / Klockan: 18:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: