Första inlägget på iPaden :D

Vilken underbar jul det har varit detta året!

Alla har varit glada både familj och släkt. Gör en själv glad och lycklig. Fast jag har ätit så mycket mat de här två dagarna att jag skulle kunna lägga mig i matkoma. Jag älskar julmat men två gånger om året räcker ;)
Firade julafton hos farmor och farfar med släkten på fars sida. Och firar juldagen hos mormor och morfar med släkten på mors sida. 
Julklapparna kanske inte är det viktigaste med julen, men jag fick allt jag önskade mig. Tror jag i alla fall?

Men mycket lek och skoj gör en trött så jag tror att jag ska sova snart. Kanske titta på någon film på iPaden. Big love till den produkt..!
Klickade hem ett fodral och väska till den så det skyddar. Lika bra att ha det och jag hittade grymt snygga. Jag kan säga att båda har med engelska flaggan att göra haha.. 
Ska ta mig en tur till Dessan imorgon. Mysa lite och ta en tur ut i skogen. Hon ska även få sin lilla julklapp. Jag har gjort en hel låda fullt med hästgodis. Gott tycker hon som fick provsmaka dem i förväg!!



1 Kommentarer till "Första inlägget på iPaden :D"
Postat av: tuva

Jag fick också allt jag önskade mig typ:-D

Svar: Jag också ;)
Siri Andersson


Datum: 2013-12-26 / Klockan: 13:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: