Jag gillar eBay!!

Den sidan har nästan allt och för det mesta är det billigt. Det var där jag har beställt mitt fodral och väska till iPaden. Var inne och kollade där nyss, fodralet finns fortfarande kvar men väskan hade tagit slut. Tur att jag har köpa dem!

Ska strax ta mig ner till stallet och så ska Dessan få ut och springa lite i skogen. Bäst att passa på innan det kommer snö och blir minusgrader. Då blir det halt och hästarna får styltor.. Not fun!!

Hittade en bild på fodralet men jag hann inte få tag på en bild på väskan innan den tog slut. Vad tycker ni?


1 Kommentarer till "Jag gillar eBay!!"
Postat av: tuva

Där är den du bestälde. Jag bestelde ett rosa skydd till min sörfplatta


Datum: 2013-12-26 / Klockan: 13:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: