Jag vet inte vad jag ska göra med bloggen..

Men jag har sagt till mig själv att försöka en gång till. Det händer inget speciellt i mitt liv nu, det rullar på som vanligt :)

Det är snart jul så jag tänkte göra en lista jag ska skriva på bloggen de dagar som är kvar till julafton. För att få igång bloggen!

11. Presentation av mig
12. Mina djur
13. Min familj
14. Drömresa/vad jag skulle vilja bo
15. Hur jag tror min framtid ser ut
16. Mina rädslor
17. Hur mitt 2013 har varit
18. Jultraditioner jag har
19. Favorit musik
20. Kändiscrush
21. Favoritfoton genom året
22. Min och Dessans utveckling igenom året
23. Vad jag önskar mig i julklapp
24. Det bästa med julen!



0 Kommentarer till "Jag vet inte vad jag ska göra med bloggen.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: