Min presentation - 14 dagar till julafton.

Jag heter Siri Andersson.
 
Jag är snart 17år, fyller år i slutet av Januari. Jag bor hemma med mamma, pappa och min lillasyster Tuva. Vi har tre djur här hemma. Två kaniner och en katt, de kommer jag att berätta mer om i ett senare inlägg.
Sedan hyr jag en häst som heter Duchesse. Henne kommer ni snart också få veta mer om inom kort.
Jag går första året på gymnasiet barn och fritid linjen med ridsport som idrottsprofil. Mycket av min tid sätts i stallet, men så ofta jag kan umgås jag med mina vänner. Vi har inte så mycket läxor ÄN så jag hinner med båda två bra.
Annars på fritiden är jag scoutledare för en gäng barn. Älskar att skriva "böcker" och det har jag gjort ända sedan jag var liten.
Jag är väldigt glad av mig och gillar när människorna runt om mig är glada. Fast min humor är riktigt dålig, bara jag själv som tycker om den ;)
Kunde jag skriva upp saker jag gillar och inte gillar skulle det bli en lång lista. Så det får bli en annan gång.
 
Något mer de undrar över? Kommentera så svarar jag på det!
 
 
 
 
1 Kommentarer till "Min presentation - 14 dagar till julafton."
Postat av: Tuva

Jag Tuva har en jätte snäll storasyster:)


Datum: 2013-12-23 / Klockan: 20:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: