Vilken dag är det?

Är det någon mer än jag som glömmer vilken veckodag det är när det är lov?

Dock har jag fått reda på att det är lördag, vilket betyder att Dessan ska motioneras igen. Alva och Lisa ska också följa med. Jag tror vi rider runt ängen. Inte så mycket galopp men bara så de får röra på sig lite.
Hoppas det är lite bättre stämning i stallet idag, för i förgår var det hemskt. Nästan så att jag inte vill gå dit. Och vädret är ju inte heller så trevligt.. Snart januari och ingen snö, bara REGN!! 
Men jag får bita i det sura äpplet. Det finns en underbar vän i hagen som jag vill träffa, lilla Dessan <3
Vad jag älskar den hästen. Trodde aldrig man kunde älska ett djur så mycket. Menat hade visst fel.



0 Kommentarer till "Vilken dag är det?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: