Dagen!

Dagen har varit faktiskt ganska underbar, även fast jag är sjukt trött på snön..
Sov länge så fick inte mycket tid på mig för jag skulle vidare till stallet och möta upp Jennie. Red ut en långtur med henne, Maja och Omi :D
Sjukt underbart väder att rida i. Duchesse skötte sig grymt bra, hade mycket energi men lyssnade jättebra!
Provade även alla grejerna på henne. Benskydden var för stora så jag ska skicka tillbaka dem och få en storlek mindre :)
 
Imorgon har jag stalltjänst vid 8 så det var skönt att jag fick sova så länge idag. Duchesse och Cleo ska få ut en lite mindre runda. Kanske rider till plasket och sen ta gula huset?
 
Jag har det bra i mitt liv! Skolan går ganska bra, jag har en underbar familj, vänner och världens bästa häst vid min sida! <3
 

Visst är hon fin i sina nya röda grejer? ;)
 
0 Kommentarer till "Dagen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: