Helgens sista dag, och tjejerna åker hem idag :/

Jag är den ända som är vaken just nu. Somnade klockan 4! Så huvudvärken bultar på rätt rejält nu. Jag vet inte hur länge Sinja, Emy och Jennie satt uppe men de var uppe när jag somnade.

Jag har haft så underbart rolig helg :D
Vi tjejer kan verkligen vara galna! Emy, Jennie, Elin och Matilda kom igår kväll. Emily blev sjuk :(
Vi åt tacos och hade jättetrevligt. Sen så tittade vi på film. Det blev Magic Mike, My Bloody Valentine och halv 21 Jump Street. Vi provade även min choklad fontän jag fick i julklapp. Mums! Gud vad gott det var.
Jag fick sjukt många presenter, och jag älskar dem alla! Bilder får ni ikväll.

Jag vill även tacka mamma och pappa som hade städat upp efter oss på ovanvåningen när jag kom upp. Jag var beredd att jag skulle göra det ;)
Och jag vill tacka dem för att de lät mig ha denna tjejkväll.

0 Kommentarer till "Helgens sista dag, och tjejerna åker hem idag :/"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: