Jag hann med mer än vad jag trodde igår..

Lämnade av Sinja på tågstationen vid 13, sorgligt men vi ska träffas snart igen :) Det är faktiskt inte så långt till Malmö!
 
Direkt när vi kom tillbaka började jag städa nere i källaren. Det var där vi hade varit mest och sovit. För att vara de tjejkvällar jag brukar ha var det ovanligt lite att städa. Bra tjejer ;)
Detta var bland den roligaste tjejkvällar jag har haft. 
Jag hann även med att packa ner benskydden som jag ska skicka tillbaka till Hööks. De var för stora för Dessan, så jag ska ha en storlek mindre.
Jag och mamma tittade på ett avsnitt på CSI Miami, bra serie :)
 
Idag är jag trött, ligger efter med sömnen. Tur att det är lov nästa vecka!
Jag och mamma ska beställa några nya skal till min iPhone, tycker jag behöver det. Har bara 4-5st, och detta är något jag samlar på!
 
Funderar på någon av dessa.
 
 
 
 
 
0 Kommentarer till "Jag hann med mer än vad jag trodde igår.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: