Måndag och en ny tråkig vecka..

Jag hade så sjukt svårt att vakna imorse.. Klockan ringde och jag ville bara slänga iväg den.
Skolan rullade på som vanligt, precis som en måndag brukar göra. Inga läxor denna veckan, då vi har nationella prov i Svenska på onsdag och fredag. Usch! Men tur att det börjar med svenska, ett av de ämnen som jag har lättast för :)
 
Rubriken har faktisk lite fel, det händer en hel del denna veckan. På torsdag ska Dessan hopptränas, taggad till det som vanligt!
På fredag kommer världens bästa Sinja hit och stannar över helgen :D Så sjukt kul vi ska ha det!
Lördag kommer resten av tjejerna hit och så blir det tjejkväll! Tråkig vecka men underbar helg <3
Dessan vilar under helgen, känner att när Sinja kommer vill jag vara med henne. Duchesse kan vänta ;)
 
0 Kommentarer till "Måndag och en ny tråkig vecka.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: