Nu är jag trött på vintern..

Ligger i sängen med min USA filt uppdragen till ansiktet och tittar på 90210. Är så sjukt trött på vintern! Tycker det kan bli vår nu.
Efter jag kom hem från stallet (skriver ett inlägg och ridturen sen) hade jag så sjukt ont i huvudet. Tog en alvedon och gick och lade mig. Det har fortfarande inte gått över! Tror jag börjar bli förskyld med.. Bra start på lovet.
 
Imorgon har jag planer att hoppträna kaninerna om vädret tillåter. De har inte fått kommit ut från buren sedan innan nyår. Tess har fått springa lite utan sele, men det räknas inte.
Sen städa mitt rum och rensa garderoben ska göra, orkade inte göra det idag.
 
                 
0 Kommentarer till "Nu är jag trött på vintern.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: