Precis kommit hem..

Har varit på "vuxen" möte om hajken som jag ska följa med på i helgen. Rollen som extraledare är upp till bevis, allt som de hade planerat verkar underbart kul. Och jag vet att vi kommer ha så roligt! Båda jag, de vuxna och barnen.
 
Biologiprovet är framskjutet till fredag, känns både bra och dåligt. Hade velat ha det överstökat men jag nu får jag några dagar till att plugga ;)
 
Imorgon går jag bara till skolan till 10,40, sen mamma hämtar mig och vidare till tandregleringen. Ska kolla vilka tänder jag ska dra ut innan jag får tandställning. Mamma och jag äter ute efter det. Mysigt! :D
Vill inte tillbaka till skolan efter det, ändå kanske bara en lektion kvar så jag åker hem och pluggar. 
Senare på kvällen ska Dessan motioneras, vet inte om det blir dressyr eller hoppning ;)
0 Kommentarer till "Precis kommit hem.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: