Snabbt inlägg innan jag går och lägger mig..

Har haft nationellt prov i svenska hela förmiddagen, men som tur var fick vi sluta vid 12 och mamma var så underbar och hämtade mig, Elin och Matilda :D
 
Elin stannade hos mig ett par timmar, vi spelade spel och hade allmänt kul. 
Har varit med syrran på scouterna, och nu är jag "extra" ledare för deras grupp. Ska bli så kul :D
Vilken glädje de barnen har! Alla är så olika, men kan ändå ha så kul. Det ska bli så kul att följa dem ett tag fram över, och jag tror det är ett stort steg för mig att få prova på att vara scoutledare. Så varannan vecka hjälper jag till i deras grupp, och varannan vecka är jag med min egna grupp. Så får vi se hur detta funkar!
 
Jag gillar onsdagar! Då har halva veckan gått, och bara 2 dagar kvar till helg :D
0 Kommentarer till "Snabbt inlägg innan jag går och lägger mig.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: