Tidig frukost..

Mamma har åkt till Tyringe, och kommer hem imorgon kväll och pappa jobbar till klockan 5. 
Så jag har syrran hemma idag och imorgon :)
 
Idag tar vi bussen till Olofström, syrran ska kolla sin tänder och jag ska hänga med. Usch, lilla jag som har tandforbi..!
Efter det tar vi nog en fika på hörnan, innan vi går upp till farmor och farfar och spenderar dagen där. Måste plugga Biologi så ska ta med mig böckerna. Har prov på tisdag, inte kul att börja efter lovet med ett prov :(
I eftermiddag åker vi upp till stallet, syrran ska prova på att rida. Så jag ska försöka knäppa några bilder.
 
Jag ska försöka hålla er uppdaterade under dagen :)
0 Kommentarer till "Tidig frukost.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: