Vilken söndagsångest jag hade igår..

Sista dagen på lovet, och jag kände att jag behövde plugga biologi till provet imorgon. Så jag ställde in allt med hästarna! Aldrig gjort innan, men jag har lovat att sköta skolan om jag ska få hålla på med hästarna :)

Först åkte jag och mamma in till Svängsta för att lämna det bruna setet som jag haft på Dessan. En tjej köpte det, och för att frakten hade blivit svindyr möttes vi på halva vägen.
Det gör lite ont att ha sålt det, det var mitt favorit set! Men det har alltid varit på gränsen till för litet, och jag behövde rensa skåpet i stallet.

Pluggade biologi jättelänge enligt mig! ;) Hoppas jag klarar mig imorgon.
Mamma och pappa var så snälla som lagade min favoritmat på kvällen, nudelwok med jordnötssås :D

Dagen var rätt bra trots allt.

Här är ett par bilder som jag tog på Dessan och Cleo i lördags.

0 Kommentarer till "Vilken söndagsångest jag hade igår.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: