Dagen började inte så bra..

Ställde klockan på halv 7, stalltjänst klockan 7. Men tror ni inte att jag vaknade klockan halv 6 och tror att väckarklockan skulle ringa närsom. Kunde inte somna om helt, utan låg och halvsov. 
4h sömn = glad tjej..
 
Sen lyckades jag inte så bra med stalltjänsten på morgonen ;)
Men Dessan lyste upp dagen när jag, Jennie, Dessan och Cleo red upp till ängen. Där snackar vi pigg! 22år gammal dam förvandlades till ett ungsto! Fick knappt stopp på henne. Red två vändor där innan vi vände hem.
Uppjagad var hon hela vägen tillbaka sötnosen, men så roligt att se henne så glad med tanke på åldern :)
 
På eftermiddagen har jag varit på kalas och träffat kusinerna :)
Fick även veta att jag överskridit min surfkostnad eller vad det är, eller föresten jag överskred den för några veckor sen redan men köpte mer. Och nu är de också slut :/ Så nu går internet på iPhonen segt.. Hoppas det går att blogga i alla fall!
 
Här kommer lite bilder som jag och Jennie tog när vi var ute och red:
 
0 Kommentarer till "Dagen började inte så bra.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: