Det där med rubriker..

Oj jag trodde att jag hade bloggat dessa dagarna, men tydligen inte?
 
Ni har inte missat något i alla fall, bara kommit hem efter skolan har jag bara pluggat!
Jag trodde att det skulle vara värre att komma tillbaka till skolan efter att ha varit ledigt 3 veckor, men jag hade gärna velat vara ledig 3 veckor till ;)
 
Idag ska alla julsakerna väck, kom ju hem från Björnrike i söndags så har inte hunnit ännu. Duchesse box får vänta tills imorgon.
 
Kaninerna har totalt förstör marken under busen, så vi har lagt ved så de inte ska gräva sig ut. Ser ut som att allt ska fala ihop xD De får vänta tills våren med att få nytt, men då ska det fixas mycket. Nätet ska bytas framför allt!!Var
1 Kommentarer till "Det där med rubriker.."
Postat av: Tilda Edin

Hejsan! Superfin blogg!
Allt väl? :)

Svar: Tack så mycket! Din är med väldigt fin :)
Siri Andersson

URL: http://tildazblogg.blogg.se
Datum: 2013-01-17 / Klockan: 21:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: