Frågestund!

7 Kommentarer till "Frågestund!"
Postat av: Moa

Hur länge har du varit hyrare på Duchesse

URL: http://teamponygirl.blogg.se/?tmp=449541
Datum: 2013-01-23 / Klockan: 17:19:53
Postat av: Aaliyahfan

Heeeejjj!!! :)))

Vad väljer du?:

Coca Cola eller Fanta?

Chokladsås eller kolasås?

Godis eller chips?

Juste! Har du en bästis?? :))


Datum: 2013-01-23 / Klockan: 18:07:22
Postat av: du vet vem :D

1. om du fick välja mellan att bara använda en ända obekväm sko (barfotar)resten av ditt liv eller packa hundra höpåsar varje dag i ett år vad skulle du välja ?

2. sjunga opera framför tusentals människor eller sitta på världens obekvämaste stol och samtidigt titta på en dokumentär på 4 timmar om hur man spikar en spik perfekt vad skulle du välja ?

3.vara i en bur med med jätte många myggor (ofarliga ) eller en bur med ormar(inte giftiga) ?

4. äta mögelost eller en 1 kg burk med majonnäs ?

5. peta på en sovande björn eller sova i ett träd med sovande lejon under ?

sista frågan: vad tycker du om frågorna ? ;) xD




Datum: 2013-01-23 / Klockan: 18:33:48
Postat av: Cakeface

Varför tjatar du om att jag ska fråga dig saker på din blogg? :p
Aja, dags för mina frågor då...
1. Om du fick välja att äta en sak resten av ditt liv, vad skulle det vara?
2. Om du fick vara en superhjälte, vilka krafter skulle du ha då?
3. favoritgodis?
4. Vad kom först; hönan eller ägget? xD


Datum: 2013-01-25 / Klockan: 11:35:45
Postat av: Maja

Eftersom jag är så dålig på frågor så får du dessa :D

1. Vad va de första du tänkte om Omi?
2. Hurdan tror du hon är att rida?
3. Vilken färg passar hon passar bäst i?
4. Första du tänkte när jag slutade hyra Sessan?
5. Favorit färg på Sessan?
6. Vad tycker du om att vi rider ut med fika sen fram emot våren? (A)
7. Vilken är den favorit sak från nya hööks katalogen?
8. Vilket av dom blåa schabraken ska du ha den 3:e ?

Nu kommer jag ej på mer ^^ hihi <3

URL: http://teamjumpers.se
Datum: 2013-01-25 / Klockan: 22:46:51
Postat av: Moa Askmyren

hur länge har du ridit Dessan?
Ponny/häst? (om du bort ser från din längd)
favorit godis?
favorit låt?
favorit hästras?
vad skulle du gjort om du inte ridit tror du?
vad ska du göra efter Dessan?

URL: http://teampa.blogg.se
Datum: 2013-01-26 / Klockan: 22:02:57
Postat av: emelie

har du varit hyrare på några andra hästar???

Svar: Eftersom denna frågestunden redan har varit så svarar jag här.
Nej jag har bara haft Duchesse :)
Siri Andersson


Datum: 2013-05-13 / Klockan: 17:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: