Fredag och äntligen helg :D

Har städat mitt rum under eftermiddagen, skjutit upp det hela veckan men eftersom vi ska ha kalas imorgon så måste det bli gjort. Dammsuga och dammtorka gör jag imorgon innan gästerna kommer ;)
 
Pappa och syrran har varit på hockey hela kvällen, så jag och mamma har haft det mysigt här hemma. Ansiktsmask, god mat och en bra film. Supermysigt :D
 
Imorgon ska jag ut till stallet tidigt så jag och Jennie hinner motionernat hästarna innan kalaset börjar. Jennie har haft feber ett par dagar, men är feberfri nu så det blir en lugn tur imorgon. Lugnt för mig, så kallt som det är ute.
 
Ska strax gå och lägga mig, bara se ett avsnitt av Supernatural (beroende?). Behöver sömn om jag ska orka med 2 dagars kalas ;)
 
 
0 Kommentarer till "Fredag och äntligen helg :D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: