Gårdagens hopplektion..

Gick sjukt bra! :D
Hoppade mer övningar så hindrerna slutade på ca 90cm. Lagom, för det var första gången jag hoppade henne sedan årsskiftet. Först skulle vi trava över 3 bommar som låg som en liten volt, trav snett igenom på 3 studs och landa i galopp, stor volt och hoppa 3 studs till. Sen hoppa en linje längs läktaren som bestod av 2 oxrar. Och banan avslutades med 2 hinder som en serpentinbåge!
 
Dessan bjöd på bra, nästan för bra ibland ;) Fick in bra hopp! Men ibland drar hon iväg, och jag vet inte hur mycket jag vågar ta tag i henne! Förmodligen är hon mer pigg när det är kallt, men för guds skull hon är 22år! ;) Lilla polle tror hon är yngre haha..
 
Hoppningen kändes verkligen bra, och jag känner mig taggad till Pay and Jumpen på klubben nästa helg. Ska hoppa 90cm :D
 
Wish me luck?
 
0 Kommentarer till "Gårdagens hopplektion.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: